بر اساس شش منبع و سند بررسی شده توسط فوربس، کارمندان TikTok و ByteDance اغلب درگیر «گرم کردن» هستند، که یک فرآیند دستی است که تضمین میکند ویدیوهای خاصی مقدار مشخصی بازدید را داشته باشند.
البته TikTok این موضوع را به صورت عمومی فاش نمی کند. منابع به فوربس اعلام کردند که TikTok با افزایش مصنوعی تعداد بازدید ویدیوهای خود، از «گرم کردن» برای جذب تأثیرگذاران و برندها استفاده کرده است، که نشان میدهد این عمل ممکن است به نفع برخی از تأثیرگذاران و مارکهایی باشد که TikTok با آنها روابط تجاری دارد و به ضرر دیگران است. مشارکت نداشته باشند.
یک سند داخلی TikTok با عنوان MINT Heating Playbook توضیح می دهد: «ویژگی گرمایش به تقویت ویدیوها در فید For You از طریق مداخله عملیاتی برای دستیابی به تعداد معینی از بازدیدهای ویدیو اشاره دارد. مجموع بازدیدهای ویدیویی ویدیوهای گرم شده بخش بزرگی از کل بازدیدهای روزانه ویدیو را تشکیل می دهد، حدود 1 تا 2 درصد که می تواند تأثیر قابل توجهی بر معیارهای اصلی کلی داشته باشد.
گرمایش تقلب است. شش کارمند فعلی و سابق TikTok و شرکت مادر آن، ByteDance، و همچنین اسناد و ارتباطات داخلی بررسی شده توسط Forbes، TikTok و کارکنان ByteDance از روشی به نام “گرم کردن” برای تقویت مصنوعی توزیع ویدیوهای خاص علاوه بر تکیه بر الگوریتم برای تعیین آنچه محبوب می شود.
به گفته یکی از این منابع:
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/tiktok-has-a-secret-heating-cheating-button-391983موارد سوء استفاده احتمالی منابع خبر داده اند فوربس که کارمندان از «گرمایش» با استفاده از آن برای افزایش تعداد بازدید حسابهای خود یا عزیزانشان در نقض خطمشیهای شرکت استفاده نادرست کردهاند. اسناد بررسی شده توسط فوربس نیز این موضوع را تأیید می کند و نشان می دهد که کارمندان از “گرم کردن” در حساب های خود و افرادی که با آنها روابط شخصی دارند استفاده کرده اند. یک سند نشان داد که یک حساب کاربری بیش از 3 میلیون بازدید به دلیل این نوع حادثه “گرمایش” دریافت کرده است.