موارد سوء استفاده احتمالی منابع خبر داده اند فوربس که کارمندان از «گرمایش» با استفاده از آن برای افزایش تعداد بازدید حسابهای خود یا عزیزانشان در نقض خطمشیهای شرکت استفاده نادرست کردهاند. اسناد بررسی شده توسط فوربس نیز این موضوع را تأیید می کند و نشان می دهد که کارمندان از “گرم کردن” در حساب های خود و افرادی که با آنها روابط شخصی دارند استفاده کرده اند. یک سند نشان داد که یک حساب کاربری بیش از 3 میلیون بازدید به دلیل این نوع حادثه “گرمایش” دریافت کرده است.
بر اساس شش منبع و سند بررسی شده توسط فوربس، کارمندان TikTok و ByteDance اغلب درگیر «گرم کردن» هستند، که یک فرآیند دستی است که تضمین میکند ویدیوهای خاصی مقدار مشخصی بازدید را داشته باشند.
تو عمیق تر می توانید مقاله کامل فوربس را بخوانید اینجا.
به گفته یکی از این منابع:
البته TikTok این موضوع را به صورت عمومی فاش نمی کند. منابع به فوربس اعلام کردند که TikTok با افزایش مصنوعی تعداد بازدید ویدیوهای خود، از «گرم کردن» برای جذب تأثیرگذاران و برندها استفاده کرده است، که نشان میدهد این عمل ممکن است به نفع برخی از تأثیرگذاران و مارکهایی باشد که TikTok با آنها روابط تجاری دارد و به ضرر دیگران است. مشارکت نداشته باشند.
علاوه بر این، افزایش مصنوعی تعداد بازدیدها نیز میتواند به معیارها و دادههای گمراهکننده منجر شود که میتواند باعث مشکلاتی در شفافیت، اعتماد و شهرت پلتفرم و برندهای موجود در آن شود.
چگونه TikTok پاسخ داده است. ما چند ویدیو را برای کمک به تنوع بخشیدن به تجربه محتوا و معرفی افراد مشهور و سازندگان نوظهور به جامعه TikTok تبلیغ می کنیم. فقط تعداد کمی از افراد مستقر در ایالات متحده توانایی تأیید محتوا برای تبلیغ در ایالات متحده را دارند و این محتوا تقریباً %002/0 از ویدیوهای فیدهای For You را تشکیل می دهد. جیمی فاوازا، سخنگوی TikTok نوشت.
«Heating» نشان میدهد که برخی از ویدیوها در صفحه «برای شما» ممکن است بر اساس اولویت شخصی نباشد، بلکه هدف آن افزایش بازدید برای مارکها یا سازندگان خاص است. بدون برچسب زدن، تشخیص این ویدیوها از محتوای معمولی آسان نیست.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/tiktok-has-a-secret-heating-cheating-button-391983