TikTok یک ویژگی تجارت الکترونیک درون برنامه ای را راه اندازی کرده است
انتشار: آبان 20، 1401
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

TikTok یک ویژگی تجارت الکترونیک درون برنامه ای را راه اندازی کرده است

چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی جدید فقط دعوت است، اما اگر ویژگی فروشگاه در سطح جهانی برای تبلیغ کنندگان و برندها در دسترس قرار گیرد، باید آن را به عنوان راهی جایگزین برای تبلیغ محصولات خود آزمایش کنید.


درباره نویسنده

نیکول فارلی

در دیگر اخبار TikTok. TikTok چندین ویژگی و محصول جدید را در سال جاری منتشر کرده است، از جمله:

علاوه بر جدیدترین ویژگی های خرید، TikTok به تازگی فروشگاه TikTok را راه اندازی کرده است، جایی که کاربران اکنون می توانند مستقیماً از طریق برنامه خرید انجام دهند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



منبع: https://searchengineland.com/tiktok-has-launched-an-in-app-ecommerce-feature-389575

دسترسی. TikTok این هفته به طور رسمی آزمایش خود را در ایالات متحده آغاز کرد. قبلاً فقط در بریتانیا و هفت کشور در آسیای جنوب شرقی موجود بود.

آنچه TikTok می گوید. ما تأثیر مثبت TikTok Shop را دیده ایم و از ادامه آزمایش این فرصت تجاری جدید برای حمایت از مشاغل در هر اندازه هیجان زده هستیم.»

تنها دعوت. TikTok در حال حاضر از مشاغل منتخب ایالات متحده برای شرکت در این طرح دعوت می کند. این بدان معناست که پخش کنندگان زنده از مکان هایی که این ویژگی در آن ها فعال نیست، باید به هدایت خریداران به وب سایت های شخص ثالث ادامه دهند.