TikTok یک ویژگی تجارت الکترونیک درون برنامه ای را راه اندازی کرده است
چرا ما اهمیت می دهیم. ویژگی جدید فقط دعوت است، اما اگر ویژگی فروشگاه در سطح جهانی برای تبلیغکنندگان و برندها در دسترس قرار گیرد، باید آن را به عنوان راهی جایگزین برای تبلیغ محصولات خود آزمایش کنید.
در دیگر اخبار TikTok. TikTok چندین ویژگی و محصول جدید را در سال جاری منتشر کرده است، از جمله:
علاوه بر جدیدترین ویژگیهای خرید، TikTok به تازگی فروشگاه TikTok را راهاندازی کرده است، جایی که کاربران اکنون میتوانند مستقیماً از طریق برنامه خرید انجام دهند.
درباره نویسنده
جدید در زمین موتورهای جستجو
دسترسی. TikTok این هفته به طور رسمی آزمایش خود را در ایالات متحده آغاز کرد. قبلاً فقط در بریتانیا و هفت کشور در آسیای جنوب شرقی موجود بود.
آنچه TikTok می گوید. ما تأثیر مثبت TikTok Shop را دیدهایم و از ادامه آزمایش این فرصت تجاری جدید برای حمایت از مشاغل در هر اندازه هیجانزده هستیم.»
تنها دعوت. TikTok در حال حاضر از مشاغل منتخب ایالات متحده برای شرکت در این طرح دعوت می کند. این بدان معناست که پخشکنندگان زنده از مکانهایی که این ویژگی در آنها فعال نیست، باید به هدایت خریداران به وبسایتهای شخص ثالث ادامه دهند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.