TikTok 20 میلیارد دلار فروش تجارت الکترونیک را هدف قرار داده است

اپلیکیشن رسانه اجتماعی متعلق به ByteDance برای رسیدن به هدف خوش بینانه خود، به شدت به رشد سریع در جنوب شرقی آسیا متکی است. TikTok همچنین امیدوار است فروش خود را در ایالات متحده و اروپا نیز افزایش دهد. بلومبرگ گزارش شده است.

آنچه TikTok گفته است. TikTok از اظهار نظر در مورد برنامه های تجارت الکترونیک خود خودداری کرده است. با این حال، رسانه های اجتماعی بیانیه ای در مورد آینده آن در ایالات متحده منتشر کردند:

  • “ممنوعیت ایالات متحده در TikTok ممنوعیت صادرات فرهنگ و ارزش های آمریکایی به میلیاردها نفری است که از خدمات ما در سرتاسر جهان استفاده می کنند. ما از اینکه این قانون عجولانه به پیش می رود، علیرغم تأثیر منفی قابل توجه آن بر روی جامعه، ناامید شدیم. حقوق آزادی بیان میلیون ها آمریکایی که از TikTok استفاده می کنند و عاشق آن هستند.”


منبع: https://searchengineland.com/tiktok-ecommerce-sales-428066

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چرا الان. درآمد کسب‌وکار تبلیغاتی TikTok، که از لحاظ تاریخی منبع درآمد اصلی آن بوده است، به دلیل کاهش سرعت فروش تبلیغات در سراسر جهان در حال کاهش است. بنابراین برنامه اکنون تلاش خود را بر روی ساخت آن متمرکز کرده است 17 تریلیون دلار در عوض، عرصه تجارت الکترونیک آنلاین محرک اصلی درآمد آن است.


طبق گزارش‌ها، TikTok در حال برنامه‌ریزی برای چهار برابر کردن عملیات تجارت الکترونیک جهانی خود با هدف فروش 20 میلیارد دلار کالا است.

مبارزه TikTok با ممنوعیت احتمالی ایالات متحده TikTok 150 میلیون کاربر آمریکایی دارد و فعالانه اقداماتی را برای جلوگیری از ممنوعیت انجام می دهد، از جمله ارائه طیف وسیعی از اقدامات امنیتی برای رسیدگی به نگرانی های امنیت ملی که توسط سیاستمداران آمریکایی مطرح شده است. این حق را به شرکای مانند Oracle Corp می دهد تا فناوری خود را بررسی کنند و داده های TikTokers آمریکایی را محاصره کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم: تیک تاک در سه ماهه اول سال 2023 بالاترین هزینه فروشگاه اپلیکیشن را در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان و اندونزی داشته است. Data.ai. همکاری با غول رسانه‌های اجتماعی نه تنها می‌تواند به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا به مخاطبان زیادی در اعتیادآورترین اپلیکیشن اجتماعی جهان دست یابند، بلکه به مشتریانی که احتمال بیشتری برای خرج کردن دارند، کمک می‌کند، که می‌تواند منجر به تبدیل‌های بالاتر شود.

چگونه کار می کند؟ فروشگاه TikTok تبلیغات را در برنامه اصلی رسانه اجتماعی خود به کاربران نشان می دهد در حالی که آنها در یک فید بی پایان از کلیپ های ویدیویی کوتاه و پخش زنده حرکت می کنند. این مدل کسب‌وکار که سرگرمی را با خرید فوری ترکیب می‌کند، قبلاً به Douyin (برنامه خواهر TikTok) کمک کرده است تا خود را به عنوان یک بازیگر اصلی تجارت الکترونیک در چین تثبیت کند و با شرکت‌هایی مانند آمازون و Shopee رقابت کند – دستاوردی که امیدوار است در ایالات متحده تکرار شود.

آیا TikTok در ایالات متحده ممنوع است؟ ایالت مونتانا بارگیری TikTok را از سال آینده ممنوع می کند. قانونگذاران در ایالت های دیگر نیز لوایح مشابهی را برای ممنوعیت سراسری در سراسر ایالات متحده پیشنهاد کرده اند – اما تصمیم نهایی هنوز توسط رئیس جمهور جو بایدن گرفته نشده است.