طبق یک نظرسنجی جدید Search Engine Land، بازاریابان جستجو به طور متوسط از 60000 تا 220000 دلار غرامت سالانه (حقوق و پاداش) دریافت می کنند. چرا ما اهمیت می دهیم. بازاریابی جستجو یک انتخاب شغلی جذاب و رضایت بخش است که با گذشت زمان می تواند به طور فزاینده ای سودآور شود. کلیدهای کسب آن… ادامه خواندن بازاریابان جستجو چقدر درآمد دارند
نویسنده: فاطمه نور محمدی
5 تاکتیک تبلیغاتی Reddit که باید برای بازاریابان B2B بدانید
Millennials و Gen Zers قرار است بر کمیته های خرید B2B تسلط داشته باشید امسال، بنابراین همراهی با آنها ضروری است. بیش از دانستن آخرین روندها، باید به طور مداوم ارزیابی کنیم: جایی که این مخاطب هدف قرار دارد. (آنها روی چه پلتفرمی هستند؟) جایی که آنها با محتوا درگیر هستند. چه نوع موادی مصرف… ادامه خواندن 5 تاکتیک تبلیغاتی Reddit که باید برای بازاریابان B2B بدانید
روی محتوای سئو که رتبه بندی می کند تمرکز کنید
اگر شواهد غیرقابل انکاری داشتید مبنی بر اینکه Domain Authority در مورد رتبه بندی محتوای ارگانیک شما بی ربط است، به عنوان یک بازاریاب چه کار متفاوتی انجام می دهید؟ اگر میتوانید تمرکز خود را روی معیارهایی که برای سئو مهم نیستند متوقف کنید، تصور کنید چقدر بیشتر از تلاشتان میتواند صرف یک چیز مهم… ادامه خواندن روی محتوای سئو که رتبه بندی می کند تمرکز کنید
Google دیدگاههایی درباره این نویسنده و راههای بیشتری برای تأیید اطلاعات ارائه میکند
Google تعدادی ویژگی را برای کمک به جستجوی بهتر و آسانتر تأیید اطلاعاتی که در نتایج جستجو مشاهده میکنند ارائه میکند. «روز بینالمللی حقیقتسنجی در ۲ آوریل»، Google نوشتو برای آماده شدن برای روز، Google دیدگاههایی را درباره این نویسنده و سایر ویژگیهای راستیآزمایی را در این اطلاعیه گسترش داده است. چه چیزی جدید است.… ادامه خواندن Google دیدگاههایی درباره این نویسنده و راههای بیشتری برای تأیید اطلاعات ارائه میکند
Google اجرای اسناد دولتی و خط مشی خدمات رسمی را به تاخیر می اندازد
گوگل در حال انجام دو به روز رسانی جدید برای اسناد دولتی و خط مشی خدمات رسمی خود است. چرا ما اهمیت می دهیم. پایبندی به این خطمشی به جلوگیری از عدم تأیید آگهی، هشدارهای حساب یا حتی تعلیق حساب کمک میکند. اطلاعرسانی به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا محتوا و استراتژی تبلیغات خود را بر… ادامه خواندن Google اجرای اسناد دولتی و خط مشی خدمات رسمی را به تاخیر می اندازد
Google Ads Editor نسخه 2.3 با 12 ویژگی جدید منتشر شد
گوگل به تازگی نسخه 2.3 ویرایشگر تبلیغات خود را منتشر کرده است، تبلیغ کنندگان می توانند از چندین ویژگی و به روز رسانی جدید استفاده کنند. بیایید ببینیم چه چیز جدیدی است. ویژگی های جدید: پشتیبانی فایل برای دارایی های تصویر: اکنون تبلیغکنندگان میتوانند علاوه بر استفاده از URL، داراییهای تصویر را بهعنوان فایل به… ادامه خواندن Google Ads Editor نسخه 2.3 با 12 ویژگی جدید منتشر شد
نشانهای تأیید آزمایش Google Ads
گوگل در حال آزمایش آیکونها و برچسبهای نشان آبی روی تبلیغات جستجوی خاص برای تبلیغکنندگانی است که توسط Google Ads تأیید شدهاند. برچسب آبی دارای یک دایره آبی با برجستگی ها و یک علامت چک در داخل آن است. این بخشی از برنامه راستیآزمایی آگهیدهنده گوگل است و به نظر میرسد که این شرکت اکنون… ادامه خواندن نشانهای تأیید آزمایش Google Ads
Google Search Console فهرستهای Merchant و ظاهر قطعات محصول را تجزیه میکند
Google فهرستهای تجاری و گزارش قطعه محصول را به دو ظاهر منحصربهفرد تقسیم کرده است که میتوانید در گزارشهای عملکرد در کنسول جستجوی Google فیلتر کنید. گوگل همچنین این موارد را در فهرستهای Merchant و گزارشهای قطعه محصول که سپتامبر گذشته راهاندازی کرد، منتشر کرد. چه چیزی جدید است. گوگل گفت: «ما توانایی اندازهگیری تأثیر… ادامه خواندن Google Search Console فهرستهای Merchant و ظاهر قطعات محصول را تجزیه میکند
این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 27 مارس
تحقیقات گوگل: تبلیغات PPC باعث افزایش 50 درصدی کلیک می شود در سال 2012، گوگل یک مطالعه منتشر کرد، تاثیر رتبه بندی نتایج جستجوی ارگانیک بر افزایش تبلیغات جستجو. این بررسی به این موضوع پرداخته است که آیا کلیکهای نتایج جستجوی ارگانیک جایگزین کلیکهای تبلیغاتی در زمانی که تبلیغات PPC خاموش میشوند یا خیر. گوگل… ادامه خواندن این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 27 مارس
نظرسنجی 2023: عوامل رتبه بندی جستجوی محلی
بررسی فاکتورهای رتبه بندی جستجوی محلی 2023 اکنون منتشر شده است، این نظرسنجی است که متخصصان سئو محلی چه رتبه بندی می کنند که مهمترین فاکتورهای رتبه بندی هم برای رتبه بندی در بسته محلی گوگل و هم در نتایج محلی ارگانیک گوگل هستند. جزئیات بیشتر نظرسنجی این نظرسنجی توسط Whitespark انجام شد و 44… ادامه خواندن نظرسنجی 2023: عوامل رتبه بندی جستجوی محلی