چرا ما اهمیت می دهیم. بینش دادهها راههای بسیار خوبی برای تبلیغکنندگان برای کمک به برنامهریزی و استراتژیسازی کمپینها پیرامون آنچه برای مخاطبانشان جذاب است، هستند. داشتن دادههای قابل راستیآزمایی اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار میدهد که برای انتخابهای آگاهانه در مورد آنچه که تبلیغ میکنند، چه کسی درگیر هستند و به چه موضوعاتی علاقه دارند، نیاز دارند.
اطلاعیه را تماشا کنید. میتوانید این اعلامیه را از Creator Insider تماشا کنید اینجا.
آگهیدهندگان و سازندگان اکنون میتوانند بر اساس جستجوها، آنچه مردم تماشا میکنند و «نحوه انتقال از ویدیو به ویدیو بر اساس توصیهها»، ایده بهتری از روندهای تعامل واقعی در کلیپهای YouTube دریافت کنند.
عناصر جدید دو عنصر جدید به ابزار Search Insights اضافه شده است.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/youtube-is-testing-new-search-and-engagement-insights-for-creator-studio-387860
یوتیوب همچنین در حال اضافه کردن اطلاعات جدید به فعالیت تماشای مخاطبان شما بر اساس موضوعی است. این داده ها عناصر مرتبط مورد علاقه را در یک موضوع مشخص نشان می دهد.

بینش های شخصی دومین عنصر جدید، بینش های شخصی سازی شده جدید است که بر اساس علاقه منحصر به فرد مخاطب شما یا ذخیره های شما است. یوتیوب به دنبال ارائه دادههای تعامل اضافی برای کمک به برنامهریزی است و در عین حال علاقه خود را به سایر بخشها نشان میدهد.