آگهیدهندگان و سازندگان اکنون میتوانند بر اساس جستجوها، آنچه مردم تماشا میکنند و «نحوه انتقال از ویدیو به ویدیو بر اساس توصیهها»، ایده بهتری از روندهای تعامل واقعی در کلیپهای YouTube دریافت کنند.
YouTube از چند گزینه تجزیه و تحلیل جدید برای Creator Studio رونمایی کرده است که داده های بیشتری را در مورد آنچه مخاطبان شما به آن علاقه دارند، بر اساس فعالیت جستجو و تعامل، و همچنین نحوه تعامل آن کاربران با موضوعات مختلف در برنامه، ارائه می دهد.
یوتیوب همچنین در حال اضافه کردن اطلاعات جدید به فعالیت تماشای مخاطبان شما بر اساس موضوعی است. این داده ها عناصر مرتبط مورد علاقه را در یک موضوع مشخص نشان می دهد.

«در حال حاضر، Search Insights روی دسکتاپ فقط آنچه را که بینندگان جستجو میکنند نشان میدهد، اما اکنون، «فعالیت تماشا» را برای یک موضوع اضافه میکنیم. سازندگان اکنون میتوانند ویدیوهای برتر، در حال افزایش یا اخیر را در یک موضوع مرور کنند تا بتوانید چیزهای جدید را درک کنید.
درباره نویسنده