YouTube در حال آزمایش اطلاعات جستجو و تعامل جدید برای Creator Studio است


YouTube از چند گزینه تجزیه و تحلیل جدید برای Creator Studio رونمایی کرده است که داده های بیشتری را در مورد آنچه مخاطبان شما به آن علاقه دارند، بر اساس فعالیت جستجو و تعامل، و همچنین نحوه تعامل آن کاربران با موضوعات مختلف در برنامه، ارائه می دهد.

جدید نیست. ابزار Search Insights اواخر سال گذشته معرفی شد و مرحله اول در ماه آوریل منتشر شد که به تبلیغ‌کنندگان داده‌های بیشتری در مورد داده‌هایی که افراد در برنامه جستجو می‌کنند، می‌دهد. YouTube اکنون داده‌های بیشتری را اضافه می‌کند تا به سازندگان کمک کند روندهای اضافی را شناسایی کنند.

عناصر جدید دو عنصر جدید به ابزار Search Insights اضافه شده است.

تماشای علاقه. اولین عنصر جدید Watch Interest است.

«در حال حاضر، Search Insights روی دسک‌تاپ فقط آنچه را که بینندگان جستجو می‌کنند نشان می‌دهد، اما اکنون، «فعالیت تماشا» را برای یک موضوع اضافه می‌کنیم. سازندگان اکنون می‌توانند ویدیوهای برتر، در حال افزایش یا اخیر را در یک موضوع مرور کنند تا بتوانید چیزهای جدید را درک کنید.

آگهی‌دهندگان و سازندگان اکنون می‌توانند بر اساس جستجوها، آنچه مردم تماشا می‌کنند و «نحوه انتقال از ویدیو به ویدیو بر اساس توصیه‌ها»، ایده بهتری از روندهای تعامل واقعی در کلیپ‌های YouTube دریافت کنند.

یوتیوب همچنین در حال اضافه کردن اطلاعات جدید به فعالیت تماشای مخاطبان شما بر اساس موضوعی است. این داده ها عناصر مرتبط مورد علاقه را در یک موضوع مشخص نشان می دهد.

بینش های شخصی دومین عنصر جدید، بینش های شخصی سازی شده جدید است که بر اساس علاقه منحصر به فرد مخاطب شما یا ذخیره های شما است. یوتیوب به دنبال ارائه داده‌های تعامل اضافی برای کمک به برنامه‌ریزی است و در عین حال علاقه خود را به سایر بخش‌ها نشان می‌دهد.

اطلاعیه را تماشا کنید. می‌توانید این اعلامیه را از Creator Insider تماشا کنید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. بینش داده‌ها راه‌های بسیار خوبی برای تبلیغ‌کنندگان برای کمک به برنامه‌ریزی و استراتژی‌سازی کمپین‌ها پیرامون آنچه برای مخاطبانشان جذاب است، هستند. داشتن داده‌های قابل راستی‌آزمایی اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای انتخاب‌های آگاهانه در مورد آنچه که تبلیغ می‌کنند، چه کسی درگیر هستند و به چه موضوعاتی علاقه دارند، نیاز دارند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/youtube-is-testing-new-search-and-engagement-insights-for-creator-studio-387860