YouTube در حال آزمایش خرید و ویژگی‌های وابسته در Shorts است

رشد یوتیوب با کمال تعجب، یوتیوب رشد آهسته ای را برای سه ماهه سوم 2022 نشان داد. درآمد YouTube از 7.21 میلیارد دلار حدود 2 درصد کاهش یافت و به 7.07 میلیارد دلار رسید. برای درک این موضوع، تحلیلگران انتظار افزایش حداقل 3 درصدی را داشتند. این اولین سه ماهه ای است که درآمدهای یوتیوب از زمانی که گوگل شروع به گزارش در مورد آنها کرد، کاهش یافته است.

اخبار بیشتر یوتیوب. رشد آهسته یوتیوب را از نوآوری و ایجاد محصولات و ویژگی‌های جدید در سال جاری از جمله ابزارهای ترجمه پیشرفته، برش ویدیو و صدا باز نمی‌دارد. آنها را بررسی کنید.

سازندگان می توانند در صورت رسیدن به آستانه جدید ویژه Shorts از 1000 مشترک و 10 میلیون بازدید Shorts در طی 90 روز، برای برنامه شریک شرکت درخواست دهند و پس از آن 45٪ از درآمد تبلیغاتی از ویدیوهای خود کسب خواهند کرد.

«در چند سال گذشته، یوتیوب در تلاش بوده است تا پلتفرم خود را با راه‌اندازی محصولاتی مانند تبلیغات قابل خرید و امکان خرید مستقیم از جریان‌های زنده میزبانی شده توسط سازندگان، به یک مقصد خرید تبدیل کند. با توجه به این حرکت‌ها، منطقی است که YouTube خرید را به Shorts نیز بیاورد.» TechCrunch.


درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/youtube-is-testing-shopping-and-affiliate-features-in-shorts-389649

درآمد بیشتر برای سازندگان یوتیوب اخیراً همکاری با TikTok و Twitch را اعلام کرده است که همچنین به سازندگان اجازه می دهد تا از سال 2023 سهمی از درآمد تبلیغات را به خانه ببرند.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر تبلیغ‌کننده، برند یا خالق تجارت الکترونیک هستید، اگر کانال شما به اندازه کافی بزرگ باشد، این ویژگی‌های جدید افزودنی عالی و راهی عالی برای کسب درآمد هستند. اگر شما B2B یا ژنرال اصلی هستید، متأسفیم، شانس شما نیست.

یوتیوب در حال آزمایش ویژگی‌های خرید و یک برنامه وابسته برای Shorts، محصول ویدیویی کوتاه خود است. ویژگی‌های خرید جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که هنگام حرکت در Shorts محصولات را خریداری کنند. برنامه وابسته جدید به سازندگان اجازه می‌دهد وقتی محصولی را که در Shorts یا ویدیوی معمولی خود توصیه می‌کنند خریداری کنند، کمیسیون دریافت کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

در حالی که برنامه وابسته در حال حاضر فقط در ایالات متحده در حال آزمایش است، ویژگی خرید برای بینندگان در ایالات متحده، هند، برزیل، کانادا و استرالیا در دسترس خواهد بود.