اطلاعیه را بخوانید. می توانید این اطلاعیه را از یوتیوب بخوانید اینجا.
شنیدهایم که سازندگان ابزارهای بیشتری را برای کمک به رشد کانال خود و دستیابی به مخاطبان گستردهتری میخواهند، بنابراین ما در حال آزمایش یک گردش کار سادهتر بهجای Google Ads در استودیو هستیم. اگر در این آزمایش هستید، یک برگه جدید «تبلیغات» را در صفحه محتوای استودیو خواهید دید.
آنچه یوتیوب می گوید. یوتیوب فکر میکند که برگه تبلیغات جدید باعث میشود مدیران کانالهای بیشتری تبلیغات سریعی را برای محتوای خود اجرا کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این ویژگی جدید به سازندگان و تبلیغکنندگان کانال اجازه میدهد تا کانالهای خود را بدون پرداختن به تبلیغات گوگل توسعه دهند. با این حال، این نیز راهی برای یوتیوب برای کسب درآمد بیشتر از تبلیغات است. سازندگان کانال که دانش اجرای تبلیغات کانال یا ویدیو را از طریق پلتفرم پیچیدهای مانند Google Ads نداشتند، اکنون میتوانند این کار را راحتتر انجام دهند. اما سازندگانی که تازه وارد این پلتفرم شدهاند باید احتیاط کنند، بهترین شیوههای Google Ads را بیاموزند، و تبلیغات خود را با بودجه کمی قبل از مقیاسگذاری آزمایش کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو